miercuri, 5 august 2009

Femeile vs Criza financiara





Am avut prilejul in ultimele zile sa vand produse cosmetice marca Pupa (pt necunoscatori Pupa este o ffffffffff buna marca din Milano).
Cand am primit mormanul de produse cosmetice ma gandeam ca voi avea de lucru la ele vreo 2 luni, dar cand vine vorba de frumusetze la femei... hm... intrebi... unde e criza financiara?
O tipa faina rau de tot, fistichie, fitze pe ea, dorea o oja si nu stia pe care sa o acizitioneze din 2 culori diferite... mi-a cerut sfatul... mare greseala a facut... a cumparat 7... :P:D I-am facut o oferta... 7 la pret de 5. :P Mi-a zis ca ea nu stie daca o sa le foloseasca pe toate dar ca nu a putut rezista ofertei.
Aceeasi tipa a fost campioana cumparaturilor.
Unele rujuri erau tesite putin... unele putin mai mult... din cauza ca nu stiau sa le deschida, caci sunt mai cu dichis, au si oglinda... Nu le dadeam la cele care le "accidentau" ca sunt un comerciant serios si tin la eticheta, daca ii placea ii ofeream un produs bun... :P... Iar pe ala sticat putin il vindeam la oferta... mai ietin... Dar comisionul meu era destul de bun.
Pe o alta doamna am convinso sa cumpere si alte 2 produse, pe langa ce vroia ea, numai ca alea erau mai bune si mai scumpe, si asta fara prea mare efort de convingere.
Femeile sunt nebune, pe bune, media cumparaturilor per femeie a fost undeva la 20% din salariul pe o luna.
Dar poate ca nu am dreptate, ca doar nu se intalnesc toata ziua cu oferte atat de imbatabile. :P
Oricum eu le multumesc tuturor cumparatoarelor mele caci am avut un comision gras. Eu as fi facut banii astia intr-o luna si ceva, dar vad ca se poate si-n 3 zile. Cred ca-mi schimb cariera.
In final vreau sa le sarut mainile tuturor doamnelor!

Niciun comentariu: