sâmbătă, 28 februarie 2009

Steaua iar e de vanzare


Gigi Becali a dezvaluit ca Steaua iar e de vanzare. "Daca cineva imi da 80 de milioane de euro pe Steaua si ma lasa sa iau cativa jucatori, atunci e bine. Ii vreau pe Ionescu si Bogdan Stancu si cu inca 6-7 jucatori. Eu nu vreau sa spun foarte mult. O sa iau alta echipa, dar nu anul asta, dar la anul iau campionatul si joc in Liga Campionatul. Buzaul daca o iau, la anul iau titlul. La anul, echipa pe care o va lua Becali, aia va fi Steaua in Romania. Infrastructura pe care am creat-o, in 2-3 ani o sa dea roade. Nu pot sa las ce am cladit la Steaua acolo."
Cine e prost poate sa creada cu Gigi va vinde clubul, insa eu cred ca nu o va face. Se joaca doar cu presa; tine prea mult la blazonul Stelei care ii confera un anumit statut, si mai presus de toate are orgoliul sau, mandria lui.

Niciun comentariu: